משרד הבריאות מזהיר: להימנע מחשיפה לחום הכבד

צבי טסלר No Comments on משרד הבריאות מזהיר: להימנע מחשיפה לחום הכבד

משרד הבריאות קורא לציבור להימנע ככל האפשר מחשיפה לחום ולשמש ולהקפיד לשתות מים. כמו כן, נוכח חשש להתפשטות שריפות בשל מזג האוויר, ישנה אזהרה מפני הדלקת אש בפארקים וביערות

צילום: Nati Shohat/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במשרד הבריאות קוראים לציבור ולאוכלוסיית הקשישים והחולים במחלות כרוניות, להקפיד להימנע ככל האפשר מחשיפה לחום ולשמש, להימנע ממאמץ גופני שאינו הכרחי, להקפיד לשתות מים ולהימצא ככל האפשר במקומות ממוזגים. כמו כן, נוכח חשש להתפשטות שריפות בשל מזג האוויר, ישנה אזהרה מפני הדלקת אש בפארקים וביערות.

בחברת החשמל מסרו היום כי בשל החום הכבד הצפוי בסוף השבוע, החברה ערוכה לתיקון מפגעים ברשת החשמל ובחיבורים לבתים. חברת החשמל תגברה את כח האדם וערוכה למתן מענה מהיר ככל הניתן לתקלות באספקת החשמל ובמקרים של פיקוח נפש.

החברה מבקשת מציבור הלקוחות החרדיים להקדים את ההכנות לקראת שבת הכרוכות בהפעלת מכשירי חשמל, לפרוס את ההכנות על פני כל יום שישי ולהימנע מהפעלת מספר רב של מכשירי חשמל בו זמנית בסמוך לכניסת השבת. פעולות אלה יסייעו במניעת תקלות בכך שיקטינו את העומס על רשת החשמל ויאפשרו אספקת חשמל סדירה", אומרים בחברת החשמל.

אורן הלמן, סמנכ"ל שירות בחברת החשמל מציין כי "החשבונות של הקיץ כפולים בדרך כלל לעומת החשבונות הרגילים, לכן מומלץ להתייעל אנרגטית, לחסוך בחשמל ולכוון את המזגן על 25 מעלות. כל מעלה נמוכה מזו מהווה תוספת של 5% בצריכת החשמל. במקרה של שימוש במכשירים מצילי חיים , חברת החשמל ממליצה להערך עם סוללות גיבוי ובמקרי חירום להתפנות לבית החולים".



0 תגובות